160517


Elin har under slutet av förra veckan varit rejält förkyld med massor av snor och en hemsk hosta. Hon har varit tapper ändå men väldigt slut. Så hon har mest tittat på medan vi har jobbat på ute i trädgården. Jag har köpt nya hallonbuskar som jag planterat, samt att jag har fyllt upp med täckbark runt dom samt i jordgubbslandet och runt pallkragarna.
 
Jag köpte också en rödakrusbärsbuske som jag planterade. Passade även på att rensa ogräs och fylla upp med gödsel och ny jord i rabatter, runt buskar och i pallkragarna. Den här tiden är så himla härlig, det finns massor med småpyssel ute och man ser dag för dag hur växtligheten slår ut. Underbart!
 
Pär och Elin klippte även gräset för första gången i år och vilken underbar doft det ger! Doften av nyklippt gräs är svårslagen på vår och sommar.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?