160111


I februari förra året började jag med detta projekt, en filt i vuxenstorlek. Jag har verkligen inte jobbat på den kontinuerligt, utan jag har plockat fram den när jag känt för det. Däremellan har jag jobbat på andra saker, det är ju lite enformigt att virka samma sak om och om igen. Men så för några dagar sedan gjorde jag klar den. Superskön och lagom stor.
 
Virkat i Elise med virknål 3.5
 
Måste erkänna att det känns sådär att vardagen är igång igen. Jag hade ju just kommit in i ledighetslunket med sovmornar och lata dagar där vi gör vad som faller oss in. Det enda positiva med att börja om igen är väl att Elins sovrutiner kan återgå till det normala igen.



Sandra'

åh vad duktig du är :)
superfin!


Jossan

Gud vad snygg!!!!
Asså du är sjukt duktig :)
kraaam







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?