160213

 
Projekten avlöser varandra här hemma just nu, jag har sån himla motivation och inspiration att jag vill göra allt på en och samma gång! Nu är jag en sån person som avskyr att ha flera projekt igång, jag vill gärna slutföra det jag håller på med innan jag börjar på något nytt. Vilket nog är himla tur för annars skulle vi nog begravas under garnnystan här hemma.
 
Jag har i dagarna påbörjat en flower cardigan åt Elin. Mönstret är till 3-åringar så det kommer dröja ett tag innan hon kan ha den men det gör inget. Den kan få hänga på väggen och vara fin i väntan på användning. Originalet är gjort i flera olika färger, därav namnet. Men jag tycker det sticker lite för mycket i ögonen så det fick bli enfärgat. I den finaste blågröna nyansen som Elin är så himla fin i.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?