150309

 
 

Att det skulle komma projekt emellan den där jättefilten jag virkar, det visste jag långt innan jag påbörjade den. Jag har på riktigt en hel hög med mönster jag vill göra. Hursom så tog garnet slut till filten, så då påbörjade jag en annan filt men till Elin denna gång, sen tog garnet slut där också, så i väntan på mer garn satte jag igång med "Projekt Elins kök".
Jag har en massa mönster på mat, frukt, grönsaker och bakverk som Elin kommer att få till sitt kök så småningom. Lika bra att börja nu så jag hinner allt tänkte jag. Först ut blev frukter i alla dess slag, citroner, äpple med klyftor, päron, banan, vattenmelon, vindruvor, apelsin och en apelsinhalva, jordgubbar och en banan.
 
Mönstret hittar ni gratis på Järbogarns hemsida.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?