140120

 
Nu när vi äntligen kan släppa all oro bakom oss börjar ju det roliga. Jag kan titta i timtal på alla små kläder och förundras över att vi kommer att ha en liten bebis som ryms i de små pyttekläderna.
 
Något jag tycker är svårt är att hitta kläder som passar tjej som kille. Lindex är faktiskt den kedjan jag tycker klarar jobbet bäst. Där har jag köpt de flesta kläder vi hunnit samla på oss. Något som är viktigt för oss är att kläderna är gjorda i ekologisk bomull, så det är mjukt och skönt mot bebisens hud. En annan sak som är viktig för oss är att kläderna inte är för söta och pluttinuttiga. Nej coola och med färg är mer vår melodi!
 
Kläderna ovan är precis vår melodi och kanske att det blir ett köp framöver.
 



Sandra (Carinas vän) ;)

Grattis till bebis! Vad roligt för er! :)

Jag vet inte om Carina har frågat, men om du har tid, vill och kan om du skulle kunna virka bebis hjälmmössor åt mina små grabbar? :)


Signe Holmgård

http://theoholmgard.blogg.se/

Jag tog fram lite bebiskläder häromdagen, och fattar inte heller att det ska få plats nån i dem.. :D
Jag gillar också lindex bebiskläder, det är fint med mycket färg!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?