140227

 
 

Diskussionen om hur många kuddar man kan behöva kommer upp titt som tätt. Jag hävdar att man nog aldrig kan få för många kuddar (herregud, alla behöver ju inte vara i soffan!) medan Pär tycker att vi redan har på tok för många.
 
Så vad gör man då när man har förälskat sig i en kudde och inte kan tänka sig ett liv utan den? Jo, man ber sin snälla syster att köpa den åt mig. På så sätt har ju inte jag köpt den. Att jag sedan förde över pengar till henne behöver ju inte han veta.
 
Eller det faktum att i slutet av mars kommer fem nya kuddar från Ellos som jag bara råååkade beställa...
 
 
Ny kudde från Littlephant och en marmorbricka som min syster köpt på loppis åt mig.
 
 



Heléne

Ojjjj vilken härlig färg.Är det mintgrön? Jag skulle vilja se hur det blir men den där knopparna du visade för ett tag sen!!!Ha det bra !

Svar: Japp den är mintgrön! Det kommer, Pär måste bara lägga golvet uppe i hallen innan skåpen kommer på plats. Men snart så!
Johanna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?