141207

 
 
Sociala medier är inte alltid av ondo, för det mesta är det den största inspirationskällan för mig. Jag följer så oerhört många kreativa människor som på ett eller annat sätt inspirerar mig och gör mitt behov av att arbeta med händerna väldigt stort. Det finns ju så himla mycket fint att göra!
 
En idé som jag snodde rakt av var denna fina koppar lampa. Till och med Pär tyckte om den. Jag tycker dessutom att kopparfärgen passade riktigt bra mot den gröna väggen. Så här får ni ett litet smakprov på hur rummet blev efter att jag målade om det. Dock en rätt svår färg att förmedla. Nu fattas bara skåpet som jag håller på att måla om för fullt. Sen är rummet klart. Nåja, tills nästa gång jag kommer på att jag ska göra om vill säga.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?