130906

 
 
 
 
 

Man kan väl säga att jag är klar med "renoveringen" av sovrummet. Klädhängaren fick sig en omgång med kopparsprayen och ett skyddande lack över sig. Många gamla föremål har fått ny färg såsom ananasburken t ex. Pär var snäll att även denna gång såga till lite nya hus åt mig. Han mumlade nått om "du klarar inte av maskinen" och "jag är rädd om dina fingrar". Jag ryckte bara på axlarna och fortsatte sprayandet.
 
Jag är väldigt nöjd med sovrummet nu. Det känns väldigt harmoniskt på nått sätt. Nu ska jag låta sprayburkarna vila ett tag, dom där ångorna är inte att leka med.
 
 
 
 
 



Jättefint!!! Håller med, ångorna är inte att leka med! :)
Kram


Erica w

http://ericaw.vimedbarn.se

Har du spraymålat husen med färger från skapamer? I så fall, vad heter den mintgröna färgen. :)

Svar: Japp det har jag! Färgen heter Malachite light och är väl det närmaste jag kommit den perfekta mintgröna.
Johanna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?