131009

 
Jag visar sällan några bilder från vårat kök -här är svaret på varför. Det är mörkt, fult och jätte tråkigt.
 
Vi är nu med i Vi i villas tävling "Sveriges fulaste kök 2013" där första priset är 25 000:- att köpa vitvaror för. Det skulle vara perfekt då vår kyl- och frys sjunger på sista versen. Hjälp oss att vinna, gå in och rösta!
 
http://foto.viivilla.se/rosta.php?bild=38692
 
Tävlingen pågår till och med 5 december.
 
 
 



Felicia

Även om jag inte tycker ni har Sveriges fulaste kök så är dt klart jag röstar!;P Jag försökte rösta, men förstår inte hur man gör :( Ingenting hände. Man måste väl inte registrera sig på sidan för att kunna rösta?

Svar: Jag har ingen aning, men man kanske måste registrera sig för att göra de : /
Johanna


Carina

Försökte också rösta, men måste man registrera sig!? bökigt :P
Däremot kolla ja lite på de andra bilderna och ja tror inte ni kommer att vinna ;)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?