131007

 
 
 
 
Jag blir så inspirerad av alla färger som löven har just nu och tanken om en dörrklädnad växte sig stark. Jag ville inte ha en traditionell krans så istället blev det en lövgirlang! Nål, tråd och fina löv är allt som behövs.
 
Finaste löven har lönnen. Men då vi planterade om våran lilla lönn i år så fick jag inte så fina löv. Istället tog jag tillfället i akt att plocka en hel drös när vi var inne i stan vid vår gamla lägenhet. Där växer den största lönn jag sett och nedanför ligger ett hav med vackra löv.
 
Pär skämdes då jag krälade och vände och vred på alla löv för att se om det var rätt nyans. Jag gjorde inte saken bättre genom att dra fåniga skämt och skrika "Aj löööv jo!" i bilen på väg hem. Men fint blev det!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?