130714


Som jag gjort varje år de senaste tre åren, stod jag på loppmarknaden på Folkparken idag. Det var riktigt mycket folk och jag blev av med så mycket grejer att det var en ganska stor befrielse att inte behöva köra hem allt igen. Summan jag tjänade ihop slutade på nära 1800:- och jag kan återigen konstatera att återbruk är det bästa!
 
Imorgon börjar min 4 veckor långa semester och jag kommer låta bloggen vila den med. En liten uppdatering då och då, eller ingen alls. Vi får se. Jag vill istället för att sitta vid datorn ägna mig åt livet som pågår och alla saker vi vill hinna göra, alla platser vi vill besöka och alla vänner vi vill umgås med.
 
Skulle ni sakna mig alldeles ohyggligt, så kommer jag uppdatera på instagram som vanligt: johannahedlund87 heter jag där.
 
Så, på återseende.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?