131209


 
 
 
Jag har tidigare nämnt att Pär varit lite less på alla hus han har varit tvungen att såga ut åt mig. Tänk er då blicken jag fick då jag nämnde att jag ville göra en hylla, enbart bestående av hus.
 
Jag nämnde då för honom att originalet kostar strax över tusenlappen och det gick jag inte med på. Så jag ritade upp hur jag ville ha måtten och han sågade för glatta livet. Sen målade jag alla delar och han satte ihop allt. Bra teamwork.
 
Nu har jag dock varit tvungen att lova att det är färdigsågat hus för hans del. Men då har jag kommit på en annan form han måste såga ut, trianglar!
 
Det påminner mig om när Pär tyckte att vi enbart åt kyckling hemma. Så jag köpte helt enkelt hem kalkon...
 
 
 



Den blev verkligen jättefint! :)
Bra jobbat! :)
Kram Mia


Signe Holmgård

http://theoholmgard.blogg.se/

Fint! Jag har också haft tankar på att göra en egen sån, men jag kanske ska anlita Pär? han har ju vanan inne tänkte jag :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?