120916

 

Tidigare i veckan så var vi inne i stan för att inhandla lite färg till hallen på övervåningen. Det är en hel del som ska göras där och en utav dessa saker är tapetsera. Hur mycket jag än gillar inredning, färger och allt som har med det och göra, tycker jag inte om att välja tapet.
 
Jag är livrädd att jag ska tröttna och vilja göra om direkt, något som jag inte (och definitivt inte Pär) vill. Tanken var att gå åt det gråa hållet, med en tapet som hade lite struktur i sig så det blir lite rörelse. Väl inne på affären så väljer vi ut all färg och jag dras åt tapethyllorna. Mitt på golvet så står det fyra-fem lastpallar med tapeter som reas ut för 20:- rullen. Jag går bestämt dit och tänker "hoppas det finns något där som vi kan använda". Och det gjorde det!
 
Tapeten ovan inhandlades det 4 rullar av till priset av 80:-. Helt i min budget och tapeten var precis det jag var ute efter.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?