121028

 
Min snygga ögonlapp jag kommer glida omkring med hemma då jag är opererad.
 
Idag skulle jag ju operera ögat, men igårkväll fick jag ett samtal om att vi var tvugna att skjuta upp operationen. Så på tisdag åker jag till Umeå och gör den istället. Blev ju lite krångligt men tur jag fick göra den så snabbt inpå och inte om en månad.
 
Så helt plötsligt fick vi massor med tid över idag så vi passade på att städa hela huset från byggdamm då jag helst vill slippa ligga nyopererad i en massa damm. Så nu glänser alla ytor igen. Vi har också tagit en promenad (det händer i stort sett aldrig att jag får med mig Pär ut, nu var det dock han som slet ut mig då han ville kolla lägdor att jaga råddjur på) och det var riktigt skönt.
 
Annars har vi hunnit haft besök både av mina föräldrar och Pärs föräldrar samt hans mormor. Ikväll kommer Stefan och Eleine på middag och sen ansluter även Peter och Mia för ett avsnitt av Solsidan.
 
 
 
 



Nathalie Ekström

http://naathalieekstrom.blogg.se

Hej, vad fin blogg du har! Vill du ha mer läsare? Då kan du vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig! Din blogg kommer synas för 300 läsare garanterat :)

Var med och tävla här: http://naathalieekstrom.blogg.se/2012/october/dagens-blogg.html#commentv







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?