121023

 
Egentligen har jag lite ångest över att skriva detta inlägg, då jag tycker det är lite tidigt. Men då jag sett flera andra bloggare ta steget ut i julnyheterna, så kan jag lika gärna hänga på. Då jag inte är så mycket för de röd/vita traditionella julsakerna utan hellre dras åt vit/gråa saker, så är det mest det ni kommer att få se. Och som tur är så börjar fler och fler kedjor haka på trenderna med att använda andra färger!
 
Här kommer mina favoriter hittills!
 
 
Precis som den "stickade" ugglan så finns det även en hel glöggservis och tekoppar i detta fina mönster. Hade jag inte haft platsbrist i våra skåp hade jag nog köpt temuggarna för dom är riktigt fina. Kommer från Åhléns.
 
 
Från Ellos kommer denna fina ljusstake. De traditionella stakarna tilltalar inte mig speciellt mycket utan gillar när det är raka linjer och simpel design.
 
 
Sist vi var på Ikea höll dom på att plocka upp julnyheterna. Jag konstaterade att det kommer att komma mycket fint på de stora varuhuset i vinter! Jag köpte dessa två saker, adventsljus som kommer få stå på öppna spisen och två stycken batteridrivna ljus. De såg riktigt verkliga ut och man slipper oroa sig över att glömma bort att släcka dem.
 
 



stor-steffe

Det där ser precis ut som ett gäng produkter jag funderade på att inhandla från IKEA. Men när det väl kom till kritan blev det inget av det.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?