120328



Minns ni den här lampan som jag fyndade på loppisen i Bureå? I och med flytten har jag varit lite orolig över att jag inte längre kommer att kunna ha den i sovrummet. Det är två fönster i vårat sovrum, men jag har bara en lampa. Jag har letat på alla loppisar/second hand butiker jag varit på, samt kollat tradera i stort sett varje dag. Så mycket älskar jag denna lilla lampa.

Men så idag gjorde jag, min syster och mamma ett besök på den nyöppnade Röda Korset butiken ute på söder, och vad ser jag hängades på en ställning om inte lampan! Fort som attan rycker jag åt mig den och glädjen är total. Jag har nu två stycken och kan ha dem i sovrummet som jag tänkt. Jag tittade aldrig på priset då det inte hade spelat någon roll då jag bara skulle ha den, men vände på den innan jag gick till kassan, 30:-. Helt i min smak!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?