120713

Jag utnyttjade mitt presentkort jag fick av Pärs föräldrar i julklapp, en nagelförlängning! Den är gjord av Pärs kusin Sofia i Arvidsjaur. Är väldigt ovan men man vänjer sig ganska snabbt ändå.
 
Den här sommaren måste vara den sämsta någonsin, vädermässigt alltså. Inte en enda gång har jag legat på stranden och läst en bra bok, jag har heller inte använt vare sig shorts eller kjol. Det har snarare varit läge för långkalsonger och mössa. Igår kväll satt vi vid köksbordet och åt kvällsfika då känslan av höst spred sig i bröstet. Det var kallt och mörkt ute och regnet tyngde. Inte känns det då som att det är minst 4 veckor kvar av sommaren.
 
Men trots att vädret varit dåligt så har vi hunnit med en hel del ändå. Vi har hälsat på i Varmvattnet, varit i Myrträsk i nästan en vecka sammanlagt, umgåtts med vänner och vilat litegrann iaf.
 
I huset har vi också hunnit med en del. Vi är klara med 4 av 5 rum, vi har lite småfix samt golvläggning kvar i sovrummet innan vi kan flytta in dit. Sen kanske vi kan ägna en liten stund åt trädgråden, beskära buskar/rensa ogräs samt planera trädgårdslandet till nästa vår. Vi ska även hinna med att bygga igen en ytterdörr, men det funkar lika gärna att göra i höst.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?