120115

Vilken helg det har varit!

Fredag: Jag plockade upp mamma efter hennes jobb och styrde bilen mot Boviken. Där åt vi god mat, pannacotta till efterrätt och läste böcker framför brasan. Perfekt fredagskväll.

Lördag: Vaknade upp i Boviken, åt frukost och sen begav jag mig hem. Vi gjorde oss klara för Pärs farfars 80-års kalas i Ersmark. 13 stycken var vi som firade och vi kom inte i säng förrän klockan var ett på natten.

Söndag: Vi gjorde oss klara för lite loppis tillsammans med Peter & Mia. Denna gång var det Bureå som fick sig ett besök, och vi var verkligen inte de enda som tänkt samma tanke. Det var folk överallt! Jag gjorde ett litet fynd i form av en fönsterlampa för 30:- så jag var nöjd. Sen blev det lunch på Kungsgrillen och storhandling för vår del. Efter det blev det att göra klart fotpallen och nu sitter jag och väntar på att vi ska iväg på bio tillsammans med Stefan & Eleine och Peter & Mia.

Fantastisk helg!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?