120104

 


Idag är min lediga dag denna vecka så jag passade på att göra både Röda Korset och Pingstkyrkans second hand butik ett besök. Röda Korset hade inget att bjuda på, trots att julen var bortplockad och de hade mer utrymme för andra saker. Det var mest samma gamla saker jag sett de senaste gångerna jag varit in där.

Annat var det på Pingstkyrkan. För det första var vi ett 20-tal besökare som köade för att få komma in. Och de hade verkligen legat i och fyllt butiken med nya saker efter att julsakerna plockats undan. Jag hittade dock inget av de saker jag är ute efter, men gick ändå till kassan med två ljusstakar i handen. 30:- fick jag betala och årets första pengar är skänkta. Nu pryder de fönsterbänken i vardagsrummet och de gamla Ikea-stakarna får ligga i byrålådan tills jag ska sälja dem på loppis.










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?