120220



   

Jag har länge velat göra en make-over i sovrummet. Det började med att allt "skräp" hamnade där, ni vet allt som man helst inte vill ha framme, och tillslut kände jag att nu får det vara nog. Sen hittade jag en bit tyg på Åhléns som verkligen fick min inredningstokiga hjärna att arbeta. Jag köpte tyget och sen fick mamma agera sömmerska.

Tyget blev sen början till en kedjereaktion där jag kände att jag ville göra om allt. Typiskt mig, men jag fick behärska mig då vi förhoppningsvis kommer flytta någon gång. Så jag fick nöja mig med nya gardiner, ny lampa (den jag fyndade på loppisen i Bureå för 30kr) och en jordglob! Den är ännu ett tradera köp.

Tyg - "Pavo" design Louise Videlyck
Lampa - Loppisen i Bureå
Jordglob - Tradera
Orange termos - Loppisen i Jörn
Bokstav - Lagerhaus
Ljushållare - Pingstkyrkans second hand

Så nu har sovrummet äntligen blivit den färgklick man behöver en trött morgon!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?