120208

Den här dagen har INTE börjat bra. Pärs väckarklocka fortsatte att ringa efter att han for och jag fick inte av den. Tryckte på alla knappar och tillslut brukade jag våld, så nu är den säkert trasig, men i alla fall tyst. Lyckades somna om men vaknar med huvudvärken from hell som sitter i sen igår.

Kliver i alla fall upp för att göra mig en frukost. Häller upp yoghurt, flingor och ställer mig och tärnar lite äpple som jag hade tänkt blanda ner. Tänkte toppa allt detta goda med massor av kanel. Märker sedan att jag tokhällt malen paprika över alltihop. Malen paprika! Häller ut allt i vasken medan svordomarna fullkomligt flödar ur min mun. Ställer mig sedan och gör om samma procedur, förutom att jag denna gång läste väldigt noga på etiketten på kryddburken.

Jag hoppas att dagen inte fortsätter i samma spår.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?