121209

Jag tror att denna helg har någon form av rekord i att gå snabbt förbi. Jag tyckte nyss att det var fredag...
 
Fredag: Jobb mellan 11-18. Vi möttes sedan upp hos min syster för att äta smörgåstårta som hon själv gjort. Mums!
 
Lördag: Jobb mellan 8-18. Körde sedan hem för att äta middag tillsammans med älskade Pär. Vi dukade sedan fram ost, kex och vin som vi åt framför "Så mycket bättre".
 
Söndag: Jobb mellan 7:45-15. Veckohandlade och körde sedan hem för att skotta av uppfarten lite. Kan det inte sluta snöa snart? Vi klädde sedan upp oss litegrann för att möta upp min familj på restaurang Don Vito där vi åt supergoda pizzor till middag. Trevligt! 
 
Det är allt jag hunnit med. När man jobbar varannan helg som jag gör, känns det viktigt att på något sätt hinna med att göra något roligt också, så att det inte bara känns som att man jobbat. Nu laddar jag energi för nästa vecka har litegrann inplanerat: måla klart taket i hallen, köpa de sista julklapparna, julfika hos Peter&Mia, storstädning av hus, jobb så klart och en tripp till Piteå.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?