111116

På fredag är dagen D. Dagen som jag väntat på väldigt länge, dagen som jag funderat på i flera år. Det känns så overkligt att jag ska kunna se utan glasögon och linser.

Bara det att kunna se ordentligt när man vaknar kommer kännas otroligt bra. Eller att slippa stå 1 cm framför spegeln då man ska sminka sig. Jag skulle kunna räkna upp en massa saker som kommer kännas bra, det finns så många!

Många frågar om jag är nervös och rädd. Nervös är jag inte för tillfället, kommer säkert vara det på operationsdagen. Rädd är jag lite grann, men det löns inte att tänka att något ska gå fel, tänker jag så, så kommer jag aldrig att göra det här.






Anonym

De kommer gå super bra :) synd att ja inte e hemma på fredag så ja också fick äta middag med er.. men vi får ses nån annan gång istället :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?