110324



Dag 24 - Det här får mig att gråta

Jag skulle vilja säga att jag är en ganska blödig person, jag har ganska lätt för att gråta. Men det är ju oftast olika slags tårar med. När jag är uppriktigt ledsen eller när jag är rörd grundar sig tårarna på olika slags känslor.

Något jag alltid gråter till är sorgliga filmer eller tv-program typ Sofias Änglar eller Ett barn i minuten. Helst vill jag inte att någon ska se det så jag försöker in i det sista hålla emot tårarna och trycka tillbaka snoret i näsan.

Att göra sig illa är en annan sak som kan framkalla tårarna hos mig. Till exempel slå in tårna i soffan eller bordsbenet. Som tur är går det över väldigt snabbt.

Annars gråter jag när någon nära mår dåligt eller på något sätt blivit sjuk, när jag saknar någon, när jag är rädd eller så fruktansvärt arg att jag inte längre kan hålla emot. Man kan nog säga att jag är rätt bra på att visa känslor.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?