110304

Dag 4 - Mitt hem





Mitt hem, eller vårat hem, består av Pärs 2:a på Norrböle. Där har jag bott i 1½ år tillsammans med han. Pär hade en rätt bra smak vad gäller inredning så jag behövde inte göra om allt för mycket. Men nog syns det att det har flyttat in en tjej här. Lite mer blommor och färger samt en hel del böcker.

 
Pärs sida av sängen samt min sida av sängen.

Jag trivs väldigt bra i den här lägenheten men vi känner båda två att det börjar vara dags för något större. Så vi kikar på hemnet för att se om drömhuset dyker upp.


Ett annat hem som alltid kommer vara mitt hem är huset på Sörböle. Där har jag bott sedan jag föddes i stort sett och det räknar jag alltid som mitt hem. Att komma dit och hälsa på känns skönt i hjärtat. Jag kan varje vrå av huset och vet hur det känns att känna gräset under fötterna. Jag vet att i hörnet där körsbärsträdet står är det alltid lite kallare och jag vet att där lönnen en gång stod fanns det myror.

Att komma dit känns som att komma hem.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?