110716



Idag har vi hjälpt mamma och pappa att rensa bland alla gamla saker som dom samlat på sig genom åren. Som jag berättat tidigare har mamma och pappa sålt huset på Sörböle för att flytta ut till Boviken. Så det var en hel del prylar som skulle gås igenom, och det här är inte första gången vi gör det.

Det var inte bara en massa möbler, inredningsprylar och andra saker, utan bland alla flyttlådor stod även min och min systers gamla leksaker. Oj så nostalgisk jag blev då jag hittade mitt Lundby dockskåp bland alla lådor. Vi blev tvugna att ta en paus bland allt rensande och ställa i ordning alla möbler som vi mindes att dom stod då vi lekte med det.

Jag är väldigt tacksam att mamma och pappa sparat så mycket av mina och min systers saker, det är väldigt mycket minnen i alla saker och de kommer nog komma till användning senare i livet.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?