110701

Efter att ha haft värmebölja här i stan hela veckan tänkte jag att den skulle fortsätta även idag. Det såg ju så lovande ut igår. Min plan var att direkt efter jobbet dra mig till Sörböle för att ordna någon slags bränna. Jag var alldeles sprallig när jag steg upp imorse för nu skulle jag ta igen all sol jag missat i veckan. Jag packade med mig strandfilten och solskyddsfaktor, kameran samt en bok. När klockan äntligen slog 13.00 och jag slutade sprang jag nästan ut från jobbet.

Men gud så besviken jag blev. Hela himlen var ju full av moln och jag såg inte skymten av solen. Jag körde iaf till Sörböle och hoppades under tiden att alla moln skulle skingra sig. Men icket. Det började till och med regna och inte ville det sluta heller. Så gick det med min soliga dag.

Ikväll blir det hämtmat och hyrfilm tillsammans med Peter och Mia. Underbart.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?