110227

Tänkte göra den här utmaningen som jag sett i en del bloggar lite här och var.
Kanske roligt för de som inte följt min blogg från start eller de som inte ens vet vem jag är.
Och framförallt för att det är roligt att läsa senare.
Tanken är att börja på tisdag, 1:a mars, och sen ta en punkt för varje dag.

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Mina syskon
Dag 04 – Mitt hem
Dag 05 – Min kärlek
Dag 06 – Mina underbara vänner
Dag 07 – Ett barndomsminne
Dag 08 – I min handväska
Dag 09 – Ett minne från 2010
Dag 10 – Den här veckan
Dag 11 – Om det här vore min sista dag
Dag 12 – Min önskan 2011
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 – Dåliga vanor och laster
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Resor
Dag 17 – Min klädstil
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig glad
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Vad hade jag på mig idag? Bild!
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Vore jätte roligt om någon av er läsare hakade på också, lämna en kommentar i såfall så ska jag kika in och läsa!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?