111218

Vilken härlig helg det har varit! Den började kl 13.00 i fredags då jag stämplade ut från jobbet, körde till Sörböle för att bli bjuden på lunch av farmor och farfar. Sedan hjälpte jag farmor att köpa julklappar. Efter det var det dags att återigen bli bjuden på mat, denna gång av mamma och pappa som firade 22-årig bröllopsdag. Vi gick ut på Bishop arms tillsammans med min syster och Pär och åt oss mätta och glada.

Lördag steg vi upp tidigt för att fara på Pingstkyrkans secondhand butik, gjorde dock inga fynd men var rätt glad att jag fått med mig Pär dit överhuvudtaget. Hade det inte varit för att vi hade en hel del ärenden efter det som skulle göras, hade jag nog inte fått med honom alls. Efter lite lunch i magen tog vi en powernap innan det var dags att göra oss fina inför kvällens fest som vi hade styrt upp. Och det var roligt att så många kunde komma! Synd bara att utekvällen inte blev så lyckad, men det var roligt iaf.

Och så idag har jag varit hos Malin som tillsammans med sin syster Kajsa styrt upp julklappsleken med den kvinnliga sidan av Pärs släkt. Bra initiativ och supergott fika! Fick med mig tre julklappar hem, så inte fy skam. Sedan har vi ätit pizza tillsammans med Peter, Mia, Stefan och Eleine och degat i soffan.

Det var min helg!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?