En kväll i spritens tecken!

Hej alla mina trogna läsare (dvs mamma & pappa)... ikväll har vi haft en fantastisk spritkväll hemma hos oss. Det var både kul och lärorikt. Jag blir alltid lika imponerad av Stefans otroliga kunskaper inom konsten att dricka alldeles för stora mängder av sprit. Min kära pojkvän Pär som i folkmun kallas Pär har tagit rollen som min beskyddare och ädle riddare på en vit springare. Det känns skönt. Långberg är lite av en outsider. En kille som i sina bästa stunder kan förtrolla en hel sal av entusiastiska människor. Tobbe kan allt om ps3 och har visat Pär att hans hjärna tyvärr inte räcker till men det struntar jag i...han har andra fina egenskaper som jag värdesätter mer än intelligens...tack för en härlig kväll. Puss på er alla! btw Eleine är här...!!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?