100620



Från det att jag kom hem till det att jag gick och la mig, satt jag som fastklistrad vid antingen datorn eller tv:n för att titta på bröllopet. Jag läste alla artiklar jag kom åt, tittade på bilderna och lyssnade till varje ord kommentatorerna på tv sa.

När det så var dags för Daniels tal till Victoria kunde jag inte hålla mig. Det rann tårar längs mina kinder precis som det gjorde för Victoria och gästerna. När han så avslutade med: – "Victoria, störst av allt är kärleken. Jag älskar dig så..." då brast det totalt och jag var tvungen att hämta näsdukarna.

Att man kan känna sån lycka för någon annans skull, det är otroligt. Hon fick sin prins. Mannen av det svenska folket.




Hihi, vad gullig du är! Det var verkligen ett fint

bröllop och bruden var fantastiskt vacker!



Kram!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?