100607



Idag börjar jag först klockan 16.00. Har hittills inte gjort speciellt mycket, plockat undan lite till tonerna av Hello Saferide, stökat på och tagit en härlig sovmorgon.

Det är ganska skönt att jobba kväll på måndagar. Dels har jag gjort bort det så resten av dagarna jobbar jag normalt men sen kan jag alltid ta sovmorgon om helgen har haft brist på sömn. Man kan dessutom strunta i en del "måsten" under helgen och istället njuta av att vara ledig, för då kan jag alltid styra upp allt på måndagar.

Men. Det sämsta med att jobba kväll, det är att jag saknar Pär så otroligt mycket. Det händer varje gång, den där knagande känslan i bröstet och så saknaden ovanpå det. Tycker det är riktigt jobbigt ibland om jag inte sysselsätter mig med något.











 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?