100704









Igår packade jag ryggsäcken och begav mig mot stugan där jag la mig och läste, fotade lite och åt lunch tillsammans med pappa och farfar. Tog mig sen ut på en härlig löptur. Mitt mål i sommar har varit att innan sommaren är slut ska jag ha sprungit 2 mil. Igår gjorde jag det! Idag är mina knän riktigt ömma.

Styrde sedan hem till mamma och pappa där jag blev bjuden på grillat. Kvällen var riktigt varm och härlig så vi satt ute riktigt länge. Blev sedan en kubbturnering som jag och pappa vann.





bea

Hehe..

Joo, vi trivs jättebra i nya lägenheten. Ligger 5min från mitt jobb och just vid vattnet, det är så fint här :) Men tyvär har vi den bara till sista augusti så vi letar lite redan..

Blir bara snabbsvängen till stadsfetsen och sen en helg i augusti då jag ska på bröllop som jag tagit semester annars är det bara jobb och lediga helger. Men det funkar :)

Hur länge har du semester då? Blir det bara att vara hemma eller ska ni iväg någonstans?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?