100104

Idag har vi enbart legat och solat. Det ar valdigt varmt har, men jag klagar inte. Tyvarr har jag dock brant hela baksidan sa jag ar rejalt rod.

Jag och Mia har aven gjort manikyr medan Par och Peter tog massage. Mitt i alltihop blev det stromavbrott i hela byn, allt blev kolsvart. Lite radd blev man da man inte ens sag sin egen hand framfor sig.

Annars sa vaknade vi upp till en fantastisk syn imorse. Igar var det hogvatten har men imorse hade allt dragit sig undan och man sag stranden. Den var full med vackra snackor. Jag plockade handerna fulla flera ganger. Tog aven med mig kameran ut pa mitt lilla aventyr och fick en hel del fina havsbilder.

Imorgon aker vi till en marknad i Phan Thiet, cirka 1,5 mil utanfor Mui Ne. Dar hoppas vi kunna gora riktiga fynd, hittills har vi knappt kopt nagot alls.

Pa aterseende.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?