100224


Allt på bilden kommer från Åhléns.

Med ljusare tider kommer suget att renovera/fräscha till och byta ut saker vi har i hemmet, men även kanske sig själv. Aldrig har jag så svårt för att motstå de ljusa pigga färgerna som trängs i butikerna som då våren börjar komma.

Idag gick jag in på Åhléns en snabbis, där hittade jag den ultimata vår/höst jackan som jag länge letat efter. Marinblå med dragsko i midjan, lite längre modell samt stora fickor. Självklart slog jag till och kan äntligen slänga de jackor jag har hemma med hål i. Köpte även en glaskupa som nu står fint bland min samling prylar på byrån.


julia

http://designbyjjulia.blogg.se/

det känns om om man skulle köpa vad som helst bara det har något med vår,sommar och sol att göra,haha håller du med mig?:)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?