100829





Så är vi hemma från en helg i det höstklädda Myrträsk. Medan Pär och hans pappa har varit ute och jagat, har jag och hans mamma varit på loppis i Hej. Och det måste jag säga var en upplevelse, vilka saker dom hade där! Hela, rena och fina och till bra pris. I lördags var det dessutom sista helgen de skulle vara igång så det var halva priset på allt. Hittade en hel del saker, allt under hundralappen!

Annars har vi plockat nästan 20 L lingon som jag ikväll gjort sylt på. Vi har även hunnit ta skogspromenader i jakt på svamp, sovit oss i form, skratta, ätit fågel och tittat på dåliga underhållningsprogram på tv.

Den här helgen har gjort mig gott. Jag trivs verkligen där uppe, där luften är frisk och klar och löven har börjat skifta i färg.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?