100825

Namn: Johanna

Beroende av: Kärlek och lypsyl.

Vad tror folk om dig? Jag har ingen aning. Men jag hoppas de tycker jag är snäll och omtänksam.

Stämmer det? Ja jag hoppas det.

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon.

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv i alla situationer.

Vem ringde du senast? Mamma.

Antal timmar sömn inatt: Nästan 10 timmar. Ledig dag betyder sovmorgon.

Sov du ensam: Jo.

Brukar du komma i tid: Ja! Jag hatar att vara sen och tycker inte om när folk inte kan passa tider.

Vad tycker du om fötter: Bland det äckligaste som finns på denna jord.

Hade du en bra kväll igår: Absolut! Fick tacomiddag hemma hos mamma och pappa. Sen blev det efterrätt till Fångarna på fortet. 

Favoritdryck på morgonen: Proviva, helst med nyponsmak.

Sysslar du med någon idrott: Älskar löpning!

Är du nöjd med ditt liv: Ja, just nu är jag väldigt nöjd.

Vad är det värsta du vet? Förutom fötter, krig och orättvisor.

Har du bra vänner och äkta vänskap?  Ja, jag tycker det.

En speciell dag du minns: Många speciella dagar. 

 Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma och Pär.

 Vill du gifta dig: Absolut!

 Är du musikalisk? Trots att jag spelade fiol i åtta år är jag inte ett dugg musikalisk.

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk, vatten eller cola.

 Biter du på naglarna: Näe, inte direkt. Knäcker hellre fingrarna.

 Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, har nog ganska många.

Vad är det finaste du fått? Det finaste jag fått är all kärlek och trygghet runtikring mig.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle spela fotboll hela dagen för att se om jag fattar det roliga i det.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?