090921

idag har hittills varit en väldigt produktiv dag.
jobbat 7-15, sen sprang jag in på on off och köpte en ny router så jag kan ha trådlöst. körde sedan hem till mamma och pappa och lämnade lite grejer samt hämtade vitfärg som vi ska måla insidan av garderoberna med. sen körde jag vidare till ica torget och postade ett av paketen med skor till den lycklige vinnaren.

och nu sitter jag här. pär for just och skulle köpa penslar och rollar och sen mat från max. jag har gett upp försöket med att få routern att fungera så stefan lovade att komma förbi senare.
så snart blir det mat och resten av kvällen blir väl till att måla garderober. dock ska jag INTE missa hollywoodfruar som alla pratat så mycket om, måste ju se med egna ögon vad det kan vara för något.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?