091022

idag är sista arbetsdagen för min del den här veckan. sen har jag helg. måste bara kämpa mig igenom ett 9-19 pass först, men hoppas dagen går fort.

helgen kommer bestå av fredagsmiddag med peter och mia. vi kommer även vara hundvakt hela helgen åt eskil så vi kommer vara ersmarksbor hela helgen. pär kommer även ha fifaturnering hemma hos oss så jag tar bilen till mamma och pappa. känns inte riktigt som min grej det där. annars ska jag bara vila.


ha en trevlig dag!


Jäklar vilket monsterpass! Hoppas tiden springer iväg! =) Ska försöka komma ihåg att skriva ut ansökan om visum i morgon. Kanske det är dax att boka hotell också? Har kollat runt lite och hittat några hotell och hostels. Kanske att vi kan bestämma imorgon?! Ha en nice kväll! Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?