091119

Nämn något som gjorde dig glad igår:
jag köpte två par mysbyxor och fick ett tredje par gratis.
Vad gjorde du kl 08 imorse:
stämplade in på mitt arbete.
Vad gjorde du för 15 min sedan:
klagade på utebliven betalning från traderavinnare.
Det sista du sa högt:
oj, jag minns inte.
Det senaste någon sa till dig:
minns tyvärr inte det heller.
Vad har du druckit idag:
mjölk, provivia, cola och julmust.
Vad var det senaste du åt:
godis.
Vad var det senaste du köpte:
en fotbollsbok till pär.
Vad är det för färg på din ytterdörr:
brun.
Vad är det för väder hos dig nu:
mörkt och blött.
Godaste glassmaken:
jag är inte så förtjust i glass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ja.
Sover du tungt:
ibland.
Drömmer du mardrömmar:
det händer typ 3 gånger per år kanske.
Trivs du med ditt jobb:
ja.
Favoritklädsel:
mysbyxor och stor tröja.
Favoritlåt just nu:
jag vet inte.
Vad ser du om du tittar till höger:
nyaste numret av veckorevyn.
Vad gör dig glad just nu:
att farmors hand börjar bli bättre.
Vad ska du göra härnäst:
tvätta bort sminket.
Höger eller vänsterhänt:
skriver med vänster, men brukar använda båda annars.
Humör just nu:
ganska bra, trots en enorm trötthet.
Favoritgodis:
salt i alla former.
Kläder just nu:
mysbyxor och hoodie.
Sommarplaner:
jag vill till ullared, det vill inte pär.
Hur många kuddar sover du med:
en, men brukar mest ligga på pärs axel.
Spelar du något instrument:
spelade fiol i åtta år.
Morgon eller nattmänniska:
morgon.
Vad är viktigast för dig:
min familj och mina vänner.
Är du kittlig:
en del.
Snarkar du:
nej, inte vad jag hört.
Stjärntecken:
oxen.
Äckligaste insekten:
spindlar.
Längtar du mest efter just nu:
resan till vietnam.


såg både fia och bea gjort denna lista, så jag hänkade på.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?