090527

jag började fundera kring det här med självkänsla och självförtroende.
jag har alltid haft dåligt självförtroende, trott att jag inte vågar vissa saker eller helt enkelt inte är gjord för vissa saker.
jag har dessutom brottats med tankar om att jag är ful och haft en konstig kroppsbild av mig själv. mina breda höfter som gör att jag inte hittar byxor som passar, mina skrattgropar som gör att jag får äppelkinder eller det faktum att jag rodnar väldigt lätt. listan kan göras lång, mycket längre än de saker jag faktiskt uppskattar med mig själv.

idag fick jag en kommentar som gjorde att jag verkligen insåg en sak. ni vet, känslan då allting känns så självklart "ja men det är ju så det är!"

jag insåg att: det jag inte är nöjd med, förmodligen uppskattas av någon annan.





Felicia

Amen 2 that sistah!


Du är fin du, Johanna. Och HELL YEAH, det är alltid party här i Londontown. It's a shame you're not here. Men ja, vi tar igen det på din semester! Bring it!


bc

http://ilove-bc.blogspot.com

Jag blir så ledsen att du känner såhär. Jag skulle döda för att se ut som dig johanna hed! Mest skrattgroparna nog ;) to die for!!! puss







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?