090610




på midsommar ska vi ha maskerad.
temat är medeltiden och vi lär se en hel del olika utstyrslar.
pär ska vara munk och jag ska vara en sexig nunna, det bestämdes ganska tidigt och jag hakade på.
igår beställdes dräkterna och idag gick jag på stan för att leta underkläder som passar.
hittade ett par svarta stay-ups, sensual hette dom, låter ju lovande. fann även ett par svarta trosor med remmar som håller uppe strumpbyxorna.
tror ni jag klarar av att vara en sexig nunna?

(egentligen fattar jag ingenting av de där underkläderna, var ett helvete att lista ut hur i helskotta de skulle sitta fast. vad är de för fel på vanliga tantiga bomullstrosor?)


bc

http://ilove-bc.blogspot.com

hello sexy! ;) längtar efter dom bilderna haha



..såg att jag har bara 2 på din syrra, en på lite längra avstånd o den andra ser hon lite ledsen ut på men kanske är kul ändå :) ska lägga upp Balen bilder ikväll efter jobbet, kan lägga upp dom då...







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?