090717

gårkvällen spenderades på akuten.
min fot hade svällt upp ännu mer (är det möjligt?!) och blödningen spridit sig till tårna och andra sidan foten.
woho!
fick sitta och vänta och sen blev det min tur att röntgas.
alla 3 (!) läkare som jag fick träffa utbrast "nej men det var en rejäl blödning!"
no kidding.
tiden gick ändå relativt snabbt där, efter cirka en och en halv timme efter att jag anlände dit fick jag svaret: mjukdelarna hade tagit skada och jag har en rejäl blödning.

det värsta är att foten kommer vara såhär svullen en vecka till och de tar cirka 3-4 veckor innan den läkt helt.
det betyder ingen fjällvandring för johanna. inte de första dagarna iaf. kanske vågar mig ut sen men, ja. toppen.


(men ni är så gulliga som bryr er!)





bea

http://ilove-bc.blogspot.com

Stackars liten :( När, var & med vem ska du fjällvandra? :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?