160125

 
Mer miljövänliga alternativ är något jag för det mesta strävar efter i vår vardag. Disktrasor är ett exempel. Jag avskyr lukten av våt disktrasa och tycker de börjar lukta dåligt alldeles för fort. Vilket gör att jag byter ut dem i tid och otid.
Med virkade trasor slipper jag lukten och kan enkelt koka dem i några minuter för att göra dem fräscha igen. Virkade i bambugarn för bättre uppsugningsförmåga och ett miljövänligare alternativ än andra garner.
 
 
Jag är mellan virkprojekt just nu, garnet har tagit slut på det jag håller på med och däremellan måste jag ju ha något att göra. Så jag rensar bland restgarnerna och försöker hitta på något att göra av dessa små nystan som blivit över.



Helene

Det visste inte jag. Ska man tänka på! ^^


kerstin

bra tipps tack







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?