140518

 
V.35 (34+5)
 
På min app i mobilen står det att det är 36 dagar kvar tills beräknad födelse. 36?! När hände det? Det är ju verkligen jättesnart...
 
Väldigt tidigt började jag göra en lista med allt som skulle införskaffas på ett eller annat sätt. Den listan är nu helt avbockad. Jag har sprungit på stan och letat den bästa bröstvårtssalvan, vi har storhandlat blöjor, tvättlappar, våtservetter, amningsbehåar och linnen och gud vet allt mest. På den punkten är vi så himla redo.
 
Nästa lista jag satte mig ner och skrev var en packningslista inför allt man ska ha med till BB. Vi har införskaffat allt, men inte packat någon väska än. Det ska jag nog börja med inom en snart framtid.
 
Annars fortsätter allt att se bra ut. Alla mina värden är toppen, blodtrycket perfekt. Jag följer kurvan som jag ska, förutom att jag i veckan fick komma tillbaka på en extra koll då magen stått still sen v.32. Men det var inget att oroa sig för då jag på kontrollen hade vuxit igen. Och någonstans mellan v.33-34 fixerade bebisen sig vilket känns riktigt skönt. Att behöva gå igenom ett vändningsförsök är inget jag hade planerat.
 
Och med 36 dagar kvar, mer eller mindre, så vill vi bara säga: Vi längtar efter dig!
 



Syster

Det gör vi alla! <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?