140210

 
 

Att vi skulle ha belysning i trappen var egentligen inget vi hade tänkt från början. Men tanken föddes av att vi visste att vi väntade barn. Belysningen uppe och nere i hallen sitter ihop, så tänder du nere, tänds det även uppe. I full styrka. Och jag som är uppe minst en gång per natt för att kissa, tyckte att det var lite väl riskabelt att med min dåliga rygg, gissa vart trappstegen var eftersom jag inte ville tända lampan.
 
Plus att jag började tänka framåt. När man ska upp mitt i natten för att byta blöja, ska vi då famla i mörker med en bebis i famnen eller tända lampan i full styrka? Så vi bestämde oss för trappbelysning. Och vi är så nöjda! Hallen fick verkligen ett lyft av att vara sänkt i mysbelysning istället för totalt mörker eller fullt lampsken.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?