140807

 
6 veckor gammal.
 
Jag vill inte vara en sån som konstant säger "Vart tog tiden vägen?" men jag måste nog erkänna att jag är en sån trots allt. Elin är redan 6 veckor gammal. Det säger väl allt?
 
Hon fortsätter att imponera på oss, social och vill alltid vara med. Helst ska hon sitta upp i ens knä så hon kan titta på vad alla sysslar med. Hon är stark, otroligt stark i nacke och ben och har inga problem med att hålla huvudet uppe längre stunder. Och dessutom fick hon toppbetyg från både bvcsköterskan och barnläkaren!
 
Sen har jag också lovat mig själv att inte bli en sån som i tid och otid pratar om ens barn eller visar bilder hela tiden. Men jag har börjat strunta i det. Elin är det finaste jag har och är så stolt över henne, så att inte visa vore ju hemskt.
 
 
 



Carina

Så fiin bild :)

Svar: Taack! : )
Johanna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?