120219



Idag var äntligen dagen då jag skulle få stå på Folkparkens loppis och sälja lite saker. Som jag längtat! Jag tycker det är fantastiskt kul att vara på loppis, både för att sälja och för att leta prylar. Iaf så stod jag där tillsammans med min syster som hjälpreda och det behövdes verkligen, när dörrarna öppnades vällde det bara in folk och de ryckte i sakerna från alla håll. Så vi körde varsitt hörn för att hålla koll och ta betalt.

Jag kom dit med 3 fulla bananlådor och kom hem med en låda samt nästan 700:- i förtjänst. Inte illa! Fördelen med att stå var att man fick kika vad alla andra hade innan rusningen började, men jag gjorde dock inga fynd. Var rejält sugen på en lampa som jag tror hade blivit kanon i sovrummet, men 450:- kändes lite för dyrt för mig och i slutet av dagen var den redan såld då jag bestämt mig för att köpa den. Men, så kan det gå.




Heléne

http://optimalprimes.blogg.se/

Jag är så impad-vilken trevlig blogg!Vad duktig du är.Dina bilder är ju bara wow!Du måste satsa på din ådra för färg,form och stil och foto!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?