100304









Idag är det exakt 1 år sedan jag och Pär hade vår första date. Jag var otroligt nervös och hade tänkt strunta i alltihop, men jag ryckte upp mig och for. Och här sitter jag nu, ett år senare med världens bästa pojkvän och sambo.

Eftersom vi inte har något speciellt datum för när vi blev tillsammans, så tänkte jag ge honom presenten ikväll istället. Det är ett slags fotoalbum med bilder och historier från vårat år tillsammans. Detta är ett av de projekt jag pratat om, det gällde att passa på medan Pär var borta eller jag var ledig. Så det har tagit lite tid. Men jag hoppas att han blir glad.


Grattis på "typ" ett års dagen! =) Känns som jag kännt dig mycket länge än ett år bara! Jättekul med ett album, måste jag få kika i nästa gång vi kommer över! Kram kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?