100103

Idag klockan 14 anlande vi till Mui Ne. Det blev en dag senare an vi raknat med da Mia akte pa feber och ont i magen. Hon ar feberfri men fortfarande ont i magen, nagot som cirkulerar lite bland alla oss. Igar fick jag springa till hotellet for att inte skita ner mig mitt pa gatan.

Mui Ne ar iaf en mycket mindre stad an vi tidigare varit i. Mycket mindre trafik och en mycket vanligare befolkning. Har har dom faktiskt tid for en.

Hittills har vi enbart latat oss vid poolen, atit valdigt god mat och tittat pa solnedgangen. Mui Ne ar verkligen fint. Bilder och sant forstar jag ni ar nyfikna pa att se, men det blir forst da jag kommer hem. Det tar fruktansvart lang tid har.

Klockan ar nu 19.10 vietnamesisk tid och vi ska snart borja vandra runt och se om vi hittar nagra utflykter vi kan gora och marknader att besoka.

Pa aterseende.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?